sobota, 1 listopada 2014

Well done

Wczoraj Halloween, dzisiaj Wszystkich Świętych, jutro Zaduszki, a potem poniedziałek itd...
Czy mam w związku z tym jakieś refleksje? Niestety żadnych.

Zauważam natomiast, że wpadam w całkiem nowe środowisko, o którym do tej pory nie miałam pojęcia. Tak zwany "męski świat". Czyli? Samochody, ograniczona komunikacja werbalna (pozbawiona zbędnej paplaniny), brak głębszych przemyśleń i polski rap. Brzmi to chyba nieco negatywnie, jednak ja odbieram to jako absolutny chillout i stoicyzm. Brak pesymistycznego myślenia. Wyłącznie realizm, to co tu i teraz. Ci ludzie od dawna wiedzą czego chcą i określili swój charakter. A ja mam damski punkt odniesienia...
Ciekawi mnie jaki to będzie miało na mnie wpływ, tym bardziej, że nie określiłam jeszcze swojego stosunku do tego wszystkiego. Póki co badam i obserwuję to zupełnie obiektywnie i bez emocji.

Tak jak wspomniałam w poprzednim poście, wczoraj wybraliśmy się z Ukraińcami do Katowic na Halloween. Zdecydowaliśmy się na Pomarańczę, ale z naszych planów wyszły nici, ze względu na ich wiek i prowadzoną przy wejściu selekcję. W efekcie, żeby nie zmarnować wielogodzinnych przygotowań, przenieśliśmy się do Spiża. 
Było mega sympatycznie, tym bardziej, że zebrało się nas około 15 osób, w tym - uwaga - 3 Polaków.
Jutro natomiast wybieram się z Sylwią i Ewą na Nikiszowiec - będziemy robić zdjęcia na tle kamienic i familoków. Bardzo się cieszę, ponieważ od kilku dni mam już w głowie ułożoną stylizację - brakowało tylko czasu, miejsca i fotografa.

Cóż to będzie? Mała podpowiedź poniżej...

Lana Del Rey - Young and Beautiful

www.conradofado.blogspot.com

www.100layercake.com

www.kobietamag.pl

www.pff-aik.blogspot.com

www.zeberka.pl

2 komentarze:

  1. w takim razie czekam na zdjęcia stylizacji:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥

    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń